bebis

imorse åkte jag en sån där stenåldersbuss från ånge till sundsvall. jättekul.
man kan inte ens fälla ner sätena. SUCKS. så nu har jag superont i ryggen.
igår var jag på zumba och sen åkte vi och hämtade älskling (GLAD TJEJ).
vi tog och ställde oss i duschen en sväng, sen blev det mys framför tvn.
somnade rätt fort tror jag, och så vaknade jag mitt i natten av att jag hade ont i ryggen.

beställde även min ******, den lär ju komma nästa vecka! längtar som fan. min bebis. hihii.
nu sitter jag på skolan och skriver på min bokresencion. hoppas att jag får gå tidigare om jag blir klar! :)
vill hinna med 10.25 tåget. vore skönt. har ju bara en lektion idag! niiiice. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0