BUSTED, HAH!




nu vet ni det gott folk.

nu ska jag gå och ställa mej i en heeet dusch kan jag lova,
och skrubba bort lite död hud så man känner sej fräsch inför helgen osv. mysigt!
det blir även hårinpackning + ansiktsmask. tror jag byter duschen till badet istället, mycket skönare.
synd bara att baby inte är här och joinar mej. då blir det HUNDRA gånger skönare!
men imorgon ska jag gå direkt till honom när jag kommer till lillånge! hoppas jag får sluta tidigt (tidigare).
har ju bara en lektion imorgon, 08.30 - 11.00. = sKöNt.
när jag har badat/duschat så blir det insmörjning av kropp, målning av naglar och torkning av hår.
sen sängen. ska försöööka att inte spela Angry Birds hela natten.. heheh. får se hur det går. (inge bra)
NU går jag och lägger mej i badet, sen hoppas jag på att albumen är klara så jag kan lägga in dom på iTunes osv.
HÖRS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0