hiss/diss



1.  stora klockor i alla möjliga färger! jag har en svart, och jag vill ha i andra färger!
2. angry birds! man blir verkligen fast. längtar tills jag kan spela det varje dag..
3. vårsolen, så mysigt + att det blir så fina färger utomhus!
4. solsidan. tror inte att det finns nåt roligare program än det just nu!
5. att sluta tidigt! finns det nåt skönare än att komma hem i bra tid,
så man har all tid i världen till det man vill göra? nej, jag tror inte det.




1. folk som smaskar. det är så sjukt äckligt att sitta brevid en som tuggar tuggummi och smaskar. USCH!
2.
tidiga mornar och sega skoldagar.. JAG VILL HA SOMMARLOV!
3
. att det ska vara så jävla svårt att få tag i ett bra sommarjobb. finns ju inga?!
4. magsjuka.. måste jag säga nåt mer?
5. snö. kyla. vinter över huvudtaget...




nu ska jag gå till tåget! hörs ikväll, lovar att jag ska lägga in nå bilder oxå! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0