i'm sick

hello readers. hhehhee...
har precis ätit lax ja, och potatis. den ni! har duschat oxå. hääärligt.
sitter i handduk fortfarande, håret står åt alla håll och jag fryser och svettas samtidigt.
förkyld som ett as är jag oxå. snorar, hostar och så vidare..

igår var jag i ånge med emma. vi åt på thai (godaste som finns), promenerade till ishallen,
kikade på hockey, träffade friends som jag inte har sett på ett braaa tag osv.
sen åkte jag hem för att jag inte mådde jättebra och somnade i soffan vid halv elva.

nu ska jag gå ner och kika på tv igen, äta chips tänker jag göra oxå! är man sjuk så är man.
älskling kommer sen oxå. blir nog en helt okej lördag endå, hihi!
kom på att jag sa att jag skulle visa er några bilder oxå. har inte orkat redigera dom än.
så jag lägger upp dom som dom är, alldeles för ljusa och väldigt fula. men whatever. puss!





nånting sånt där ja. nääe, man kanske ska ta och dra på sig nå kläder? aa..
soffan var det ja, hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0