internet on buss

nä nu jävlar. det finns internet på bussen! och det är inte en ny buss heller. GLAD TJEJ!
skönt at kunna lyssna på spotify istället för alla skitlåtar jag har på mobilen som jag är
SJUKT less på. måste ta och ladda hem lite nytt tror ja. men det orkar man ju inte. heheh.
sitter och pillar på en ny header oxå, en enkel bara. tills vidare. är less på den jag har nu.
ovanligt va?;)


hittade en frän bild som jag tog förra eller om det var förrförra året. gillar den. hiihi. nu åkler bussen, så bye!

Kommentarer
Postat av: olina

what!? finns det internet på 191 bussarna? :o

2011-02-08 @ 15:14:51
URL: http://krossarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

har dom alltid haft det eller bara nu? :O

2011-02-08 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0