JAG VANN, JAG ÄR UTVALD



ÅH, SHIT!! JAAAAA! JAG ÄR UTVALD AV SÅ MÅNGA ANDRA! VILKEN SKA MAN VÄLJA? ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
eller....? haha. jävla trams. hatar såna där. vet inte hur många gånger jag har blivit "utvald"..

nu är det såhääär att jag har ont i halsen. ska gå på halstabletterjakt sen. efter att jag har fikat.
är hungrig. sov i soffan. visste inte vart jag var när jag vaknade. läääskigt.
min kisses nos visslar när han andas. gulligt. han sitter i fönstret och kikar på fåglarna.
men såhär är det iallafall, att jag ska fika nånting nuja. SEN ska jag lägga upp lite bilder.
som jag sa igår. fast jag orkade inte. hehehhhe..

ps. ulf tror att min bebis kommer imorgon eller på fredag, hoppas! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0