JÄVLA VINTERJÄVEL, DÖÖÖ

hade skrivit ett rätt långt inlägg nyss, och så ploppar det upp en sån där vacker ruta som jag älskar
"internet har slutat fungera, stäng program" osv.. KUL.
orkar inte skriva om allt, men iallafall så åkte jag tåg imorse istället för buss eftersom den hade åkt för tidigt.
så nu sitter jag på skolan och värmer min frysta macka mellan låren som förövrigt oxå är frysta.
mitt hår blev alldeles vitt påvägen från tåget till skolan oxå. MYSIGT MED VINTER, eller hur var det?!
usch, jag vill ha sommar året runt ja.

scannade in mer bilder igår, bilder från när mami var gravid, bilder på pappa och från BB.
min första jul, osv. ska fixa nåt slags kollage sen när jag orkar så jag kan visa er "my life story" eller nåt.
nu ska jag springa några varv i klassrummet och försöka få upp kroppstemperaturen igen. om jag har nån kvar..
 

jaba, TJAAA

Kommentarer
Postat av: L

Geee mig sommaaar :(

2011-02-28 @ 17:09:56
URL: http://burbery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0