kall tjej

blev ingen uppdaterin igår. SYND FÖR ER.
tog 20 i 3 bussen till ånge, och så gick jag till baby.
vi kikade på "the neverending story" som han tyckte att det var konstigt att jag inte hade sett.
så nu är den sedd! hehe. bara två kvar nurå. dom ska vi se nångång i veckan, hoppas jag :)
han sov hos mej oxå, myyyssss. var supertrötta båda två så vi somnade ganska direkt.

jussteee, min blogg kommer se väääääääldigt konstig ut ett tag framöver.
vi håller på med ett projekt på skolan, och jag har valt att göra om heeela min blogg!
så ha överseende! fast kanske startar en annan blogg enbart för att fixa koderna osv,
och sen fixar jag in det hit istället så det inte blir så konstigt medans :)

håller på att rita upp några skisser på hur jag vill att det ska se ut nu, så kan inte skriva mer! :)

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Jaaa absolut!:D

2011-02-23 @ 12:17:59
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0