KHADIDJE <3<3<3

HEJ PÅ ER! det sket sej med badet eftersom varmvattnet var = slut.
så jag tog en dusch istället och fick panik när jag skulle skölja ur balsamet, eftersom det var sisådär..
-3 grader kallt.. haha! men jag överlevde, och nu har jag placerat stjärten i fåtöljen igen! (här hör jag hemma).
tänkte egentligen bara ladda upp den här:
 


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAH, HAHAHHAHAHAHA, hahaha.... avlider. bästa på länge!
emelie <3 khadidje

hårfönen nästa, sen blir det SÄNGEN! tänker lägga fram kläder tills imorgon oxå,
så kan jag sova en halvtimme till, skönt. (JA DET TAR EN HALVTIMME FÖR MEJ ATT VÄLJA KLÄDER, TYP!)

Kommentarer
Postat av: EmiliaHenriksson

löööööööööööv <33333333333

2011-02-17 @ 21:46:42
URL: http://dublirberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0