lista

snodd av sharlee :)

Jag hatar: folk som tror att dom är bättre än alla andra, stress, folk som smaskar (!), VINTER
Typiskt mig: att bli sur om jag inte har fått äta, att tjura tills jag får som jag vill
Bra med mig:
att jag för det mesta är snäll, jag sköter skolan, jag är bra på att fotografera (enligt mej)
Dåligt med mig:
att jag slösar pengar, att jag blir sjukt svartis och gör det till en stor grej,
fast det kanske inte är nånting att bli sur över egentligen. (beror på olika saker..)
Något bra som hände mig nyligen:
köpte en blender som jag har velat ha aaaslänge (mamma köpte den),
fick studiebidrag som nästan är slut nu…….
Då jag var liten:
var jag riktigt söt, gillade jag att sjunga och gosa med djur, hade jag aldrig napp.
Jag längtar efter:
att få träffa min älskling och ligga och gosa med honom hela natten!
Jag vill ha:
pengar, ett (eller flera) jobb, en ipod + iphone 4 eller htc desire HD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0