magsjuka (y)

JAHAPP. kul jag hade igår då. eller?
jävla emilia smitta mej med magsjuka.
först kände jag ingenting, och sen PANG så spydde jag i freddes papperskorg..
tack och lov att jag inte var ensam. har verkligen fobi för spyor, kallsvettas, blir rädd, osvosvosv.
sen blev det bättre. sen spydde jag igen. och igen, och igen.. kommer inte ihåg hur många gånger.
inte ens en klunk vatten fick jag behålla. magjävel. har inte sovit speciellt mycket inatt..

nyss var mamma här med coca cola och piggelin, och det känns mycket bättre i magen och så,
men vågar nog inte äta nånting riktigt än.

tack freddebaby för att du stannade hos mej, i love you!

nu sitter vi och kollar på cartoon network och tar det lugnt bara. ganska skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0