men nu äre nog...




jag vet att flera kommer tycka att jag är en tönt som ens bryr mej om "barbie" och vad hon säger,
men nu jävlar..
vadå "under min nivå" ?! är du helt störd? du är en helt vanlig människa, du är INTE bättre än någon annan!!
vad är det som är så pinsamt med att sommarjobba?! det ger erfarenhet, pengar och man lär sig att ta ansvar.
det är DU som är pinsam som tror att du är känd i sundsvall för att du skriver lite på din blogg,
och lägger upp pinsamma lättklädda fjortisbilder ibland. vad är det som är så speciellt med det!?
och gumman, hur ska du klara dej i framtiden om du tycker att det är förnedrande att skriva ett cv?
HAHAHAH, hoppas för din egen skull att du växer upp inom en snar framtid.....

sådär. var tvungen. JAG TÅL KRITIK, och jag vet att det är flera som håller med mej..
lunch nu, hörs sen! puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så sant Emelie, håller med dig! Störde mig sjukt mkt på de. Lixom vafan tänker hon med.. Hon är inte känd för 5 jävla öre och kommer aldrig att bli de heller. Herregud asså!

2011-02-19 @ 02:38:27
Postat av: Therese

Det är bra de Emelie!

Vi alla ser detta, vi önskar bara att inom en snar framtiden att hon också kan se det vi ser!

Pinsam Tjej!

2011-02-20 @ 16:27:55
URL: http://theresewibeerg.blogg.se/
Postat av: Linnea

HHAHAHA, jag kollade inte noga oxå trode jag att du skrivit det hon skrivit.

tänkte att nu jävlar har det gått utför med emelie :D hohoh

2011-02-21 @ 15:00:38
URL: http://lwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0