så jävla sugen


 (klicka på bilden)

någonting sånt här är jag sugen på.
det ska stå antingen "mamma, pappa" under varandra, eller deras namn.
alltså "malin, mattias". båda mina föräldrar har en tatuering som "symboliserar" mej eller hur man ska säga.
pappa har en drake som "skyddar" mej, och så står det EH 94 över varandra på bröstet.
(ser ut som ett kinatecken om man inte vet vad det är)
mamma har mitt namn och födelsedatum på handleden.
kan försöka hitta bild på deras tatueringar senare.

jag har velat gjort ett kinatecken som står för familj förut, men det känns så vanligt.
så nu har jag kommit på att jag vill ha deras namn på handleden. det ska vara ett litet hjärta med också.
lite svårt att förklara precis hur jag vill att det ska vara, men någon kanske fattar?
tror ni att det skulle bli bra isåfall?

ska be mamma gå in till tatueraren i ånge sen och kika vad hon kan göra.
nu ska jag gå och äta, sen kila iväg till ica och köpa några kexchoklader. hehehehee. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0