seg dag

igår hade vi lite myskväll i soffan, jag och halva familjen bergström.
riktigt mysigt. kollade på film och åt ost och kex (så mycket som det gick).
vaknade imorse vid 9 av att jag frös. blev lite rädd oxå, för jag låg själv i soffan.
visste inte vart jag var först heller, och så gick jag och kollade på freddes rum, men han var inte där.
hittade honom inlindad i en filt uppe i andra soffan, sötnosen.
så jag gjorde en macka och satte mej på golvet brevid honom och pillade i hans hår.
finns typ inge mysigare. jag är verkligen världens lyckligaste tjej när jag är med fredde.

det är typ det vi har gjort idag, legat i soffan och myst. jag har ätit litegranna med jämna mellanrum oxå.
nu gör det inte lika ont i magen längre, skööönt. fick tillochmed i mej lite riktig mat nyss oxå!

nu sitter vi vid varsinn dator och nördar bara, jag funderar på att titta på "i rymden finns inga känslor",
så får väl se om fredde vill se den med mej, inte så kul att kolla på film själv :)
nu har jag ingenting att göra, har läst alla bloggar som jag brukar läsa + några till..
borde egentligen plugga men det känner jag inte att jag orkar nu.
äh, ska inte skriva nånting mer nu, lägger mej och tittar på när älskling spelar minecraft istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0