skolmaten

nånting jag stör mej på är folk som säger att skolmaten är så jävla äcklig och att det inte går att äta osv osv..
men jag menar, det är ju PRECIS som vanlig mat? okej att makaronerna kanske inte är helt genomkokta jämnt,
men hallå? det är MAT, det är vanlig mat. jag tror verkligen inte att dom skulle servera mat som inte är bra.
på riktigt, tror ni att det är gift i maten eller? titta här bara, det här fick vi till mat idag tillexempel:



kyckling, potatisar och currysås (som jag inte tog för jag gillar inte curry).
och så lite grönsaker och keso till det, om man vill ha det. helt vanlig mat, skitgott!
smakar som om man skulle ha ätit det hemma.
det jag vill säga med det här inlägget är: SLUTA KLAGA PÅ SKOLMATEN! den har blivit sjukt mycket bättre nu!
och om det nu är så jävla äckligt så kan ni dumma jävlar ta med er egen mat då, som duger åt er! puss


Kommentarer
Postat av: mamsentramsen

Ser mumsigt ut!

2011-02-28 @ 11:33:32
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0