snö. döda mej

GODMORGON. det snöar. jag fryser. tror jag håller på att bli förkyld. hellre det än magsjuka.
igår kom jag hem sent, och jag var tröttare än tröttast, så jag tappade upp ett hett bad,
med massa bubblor och mjukgörande olja, sen låg jag där och pluggade. hääärligt.
synd bara att inte älskling låg brevid.
finns nog inte mycket annat som är mysigare än att bada tillsammans!
ikväll kanske han ska komma till mej iallafall, har inte träffat honom sen i söndags. buhuu.
ska på träning sen oxå, zumba, sjukt kul faktiskt! man märker inte att man tränar, för att det är så kul.
nu kommer nog våran surlärare tillbaka, vi ska ha prov, yeeey. så vi hörs efter, eller snart igen. haha.

ni får ingen bild heller. sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0