träning + smoothie

YES, nu funkade det att installera internet på skoldatorn, glad tjej!
men det är rätt dålig mottagning här så internet är assegt.
skitsamma, tänkte bara meddela er om att jag LEVER!
var på indoorwalking förut, och tro det eller ej, men det var bland det jobbigaste jag någonsin har gjort.
så det tänker jag fortsätta på! heheh.
efter träningen så drog jag och mammsen på ica och köpte grejer så vi kunde göra smoothies.
köpte ju en blender i stan i måndags ;)

första receptet:

en banan (ganska liten)
ca två dl vaniljyoghurt
några isbitar
frysta hallon och blåbär (så mycket man vill ha)
mixa, och sen är det bara att dricka! suuuuupergott.



crapig bild eftersom alla mina bildredigeringsprogram är borta och jag orkar inte installera om dom.
ska kolla på skolan imorgon om jag kan hitta nå bra, så bilderna inte ser ut som skit ;)
(det vita i glaset är yoghurt, för jag hällde ner allting i det först för att se hur mycket det skulle bli)

men nu ska jag föna håret och sen krypa ner i sängen och sova lite.
imorgon är det sista skoldagen för mej den här veckan, eftersom vi bara läser på engelskan.
det kan man ju lika gärna göra hemma, eller hur?
så imorgon sover jag hos min gopojke efter zumban! känns bra att ja har börjat med träningen igen.
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0