världens finaste sjuka pojkvän

tänkte bara säga att jag känner mej som världens sämsta flickvän just nu.
älsklingsfredrik ligger i soffan, blekare än vanligt och skakar, det är inte jättekul att se.
han spydde igår med sen dess har det varit rätt lugnt, skönt.
vi kurade ihop oss i soffan inatt och sov tillsammans, lovar er att jag nog aldrig har sovit obekvämare.
för det första så ville jag ta så lite plats som möjligt för att fredde skulle kunna ligga skönt,
för det andra så är det inte världens största soffa.
la mej tillochmed på golvet en sväng, men där fick jag inte sova för fredde. (hjärta)
känner mej så otroligt taskig som har smittat honom med magsjuka. jag vet att det inte är mitt fel.
men det känns så. buhuu. han ser så liten ut..

det gulligaste jag har sett däremot var nog när fredde fick en cocacolaburk av anette,
och så hämtade jag ett sugrör. (orange, för de som ville veta) och så ställde han burken i soffan
(när han låg på sidan) och drack ur sugröret. haha, sjukt sööööööt! synd att jag inte hade kameran med mej.
han såg ut som en femåring! hihih. nä nu ska jag fortsätta att läsa bloggar, kolla så allt är okej med baby osv.
hörs väl ikväll då readers :* (haha......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0