zumba + solning

åååååååh vad härligt det var att gå på zumba!
lagom jobbigt, lagom svårt och lagom länge.
efter zumban så solade jag i 20 minuter så nu känner jag mej fräsch igen!
efter det duschade jag medans mamma solade, sen drog vi på konsum.
jag köpte mina efterlängtade gurkor + holidaydipp (tack bella för att du lärde mej tycka om den).
fredde fick en cola oxå, bara för att han är sååååååååååååååååååååå söt, fniss :* (ironi)

nu ska jag lägga mej och dö ett tag, för älskling lär ju spela nå spel på datorn endå.
hörs sen om han blir FÖR tråkig! puss


(bilden är från helgen om det var någon som var intresserad av att veta det)


ps. har skapat "facebook" kategorin nu, den kommer användas när jag är för lat för att skriva. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0