fotografering

igår var vi på middag i ovansjö med hela familjen + pojkvänner osv.
god mat och trevligt. jag och fredde gick ut och kastade snöbollar till hundarna, och jävlar var dom sprang.
haha, synd att jag inte fick nå bilder på dom för det snöade så mycket. nu med förresten.
istället för ösregn så är det össnö.

vi letade fram stativet till kameran idag oxå, och då fotade jag nathalie och elias (syster och hennes pojkvän).
laddar upp bilder från det imorgon, internet är så segt här! tog massa bilder på mej oxå iof.
men det gör jag alltid när kameran är framme. om man tar 50 stycken så är det högst 5 som blir bra..

nu är jag nästan klar med headern, ska bara ladda över den från andra datorn och så fixar jag det sista imorgon.
bra va? ;) nä men nu måste jag gå för vi ska på middag (igen) fast hos mormor och morfar den här gången!
kanske skriver sen, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0