iförd endast handduk



HEJ. lekte lite i photoshop förut i brist på annat att göra. (hade kunnat gjort matteläxan, engelskaläxan...)
detta blev resultatet iallafall, SNYGG TJEJ VA?! ja.
nu sitter jag på golvet i världens obekvämaste ställning, enbart för att detta är enda stället i mitt jävla rum,
där internet fungerar någorlunda normalt. bra va? nej, jag tycker inte det.
fryser om stjärten oxå, för jag hade badat och så har jag bara handduk på mej. hehehe.

ställde upp stativet efter att jag städade rummet förut oxå, och fotade lite (mycket)
av 137 bilder, blev ca 30 bra. eller bra, okej kanske man ska säga.. ni får se några imorgon!
nu ska jag gå och borsta tänderna, packa väskan, godnattsmsa älsklingen och sen.....
krypa ner under täcket och invänta john blund! GODNATT!

just det, tänkte fråga er. hur hittade ni min blogg, vad gillar/ogillar ni med den och vilka är ni? :) puss!

Kommentarer
Postat av: mamsentramsen

Trillingar! Häftigt!

2011-01-28 @ 07:58:38
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Åhnej är så dålig på att komma på hur jag hittar bloggar, men jag kollade väl runt och hamnade här! :)

Jag tycker att du skriver på ett kul och enkelt sätt, ibland riktigt kul! Och så är du ganska generös med bilder, vilket alltid uppskattas!

2011-01-28 @ 16:17:32
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-01 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0