känns bra?


ja, det är ju inte första gången jag gör sådär.
en gång väckte jag tanya mitt i natten för att jag trodde att vi hade försovit oss, och så ringde jag till ali
(om han hade svarat så hade jag antagligen skällt ut han för att han inte hade ringt och väckt mej)
så det var väl tur att han inte gjorde det. hehehe.
en annan gång klev jag upp, jättestressad och fixade iordning mej och hetsade jättemycket.
sen kollade jag på klockan och kom på att det var mitt i natten.

jag blir lika sur varje gång det händer, och jag fattar inte hur jag inte märker att det är fel tid.
som tur är kan jag ju somna om iallafall, vore ju jobbigt om man låg vaken sen ;)


idag började vi med webbdesignkursen på skolan, ganska kul faktiskt.
kommer nog ta ett tag innan man fattar alla koder men det är intressant så det går nog bra!
efter tre timmar helvetesmatte ska jag gå och möta michaela på navet så hon får sina biljetter,
sen åker jag hem till ånge och tar en prommis till min älskling för nu är jag på myshumör.
jag älskar att komma dit och lägga mej i soffan medans han spelar eller nåt,
sen när ja nästan har somnat så kryper han ner med mej och det är så jääädrans mysigt :)
jag har helt enkelt världens bästa pojkvän! älskarälskarälskar han :)

nu ska jag sluta skriva innan det här blir en novell som ingen orkar läsa, ehehe.
känner att det inte finns nånting att blogga om numera, så det kommer inte bli lika många inlägg längre.
eller så äre bara bloggtorka, och jag kommer väl igång igen nångång.
ska ut och fota nån dag så det blir lite bilder hit oxå, känns så trist att det bara är text. menmen, bye!


Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Hahah, eller hur!;) Tack!:)

2011-01-11 @ 12:29:20
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0