my love

nu kan jag logga in på facebook iallafall, men profilbilden växlar mellan att inte synas alls,
till att vara den gamla, till att vara den nya. jag förstår verkligen inte vad det är som är fel.
så äre nån smart jävel som fattar så tveka inte att skriva till mej. helst nyss.

har lunchrast nu, och jag har cpont i magen. vill hem och sova NU. men det går ju inte.
för vi har tre timmar matte snart. kul? nej. fast jag har gjort klart häftet jag skulle göra, känns bra!
kanske får gå tidigare så jag kan ta 14.13 tåget.
skulle vara så jävla skönt att kunna sova några timmar innan maten,
och sen vila en sväng innan boxningen börjar. längtar faktiskt till den, sjukt kul!

och så hoppas jag att älsklingen känner för att sova hos mej inatt för jag sover 100 gånger bättre,
när han ligger brevid och är varm. det finns faktiskt inget bättre än när han vrider sej i sömnen,
så att hans arm hamnar runt mej. min gos. jag är inte van att vara ifrån honom i mer än en eller två dagar.
och nu har jag inte sett honom sen i söndags.. bryter ihop lite sådär i smyg.
känns fjantigt att man inte klarar att vara ifrån han nästan nånting, men så är det.
i love him.



HÄR är en blogg som är riktigt grym, titta på den!

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Men guuuud! Vad gullig du är! Har inte ens sett det, också klickade jag och såg att det var jag. Tack vad snäll du är finis!:')

2011-01-27 @ 22:50:08
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0