nödvändigt

imorse var jag helt död, ville verkligen inte kliva upp.
men det kan ju bero på att jag tvärsomnade så fort jag kom hem till fredde igår.
han sov redan så jag la mej brevid! mys.
när vi kom fram till ånge med tåget så gick jag och tanya till konsum och handlade lite.
jag trodde att fredde inte hade ätit än, för dom äter rätt sent där, så jag tänkte vara snäll,
så jag köpte en sån där "ristorante" (?) pizza som jag tänkte att vi kunde dela på.
men gissa vem som hade ätit då? jo fredde :( 
så jag tog med den hem och åt i min ensamhet framför tvn istället!
den pizzan tänker jag köpa fler gånger, myyyyycket godare än dom där "extra allt" osv.

jag, mamma och ulf kikade på "vem vet mest" oxå, för min kusin var med där!
Louisa, fler som såg henne?
(det är egentligen pappas kusin, men jag kallar henne kusin endå, för jag vet inte vad hon blir till mej)

nu sitter jag på skolan och halvdör för min mage gör så jäävla ont. uscha.
känner att jag skriver om jätteintressanta nu.. eller?
näääämmmmeeeenn? en novell idag med. ska sluta skriva, bye :)


gammal bild. jag och älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0