on de trejn

satan vad glad man blir när man kommer ut, förväntar sej att det ska vara kallt, och så är det VARMT!
jaa, VARMT. och så lyser solen. önskar att jag hade haft med mej kameran hit,
så hade jag kunnat stanna till halv fem bara för att fota. det är så himla fint ute när solen lyser.
det glittrar liksom överallt.
när jag kommer hem lär det inte vara lika fint ute, man måste vara i rätt tid.. synd. men på lördag kanske?;)
ska även ställa upp stativet när jag kommer hem, 
och om jag har tur få hem älskling så vi kan ta några "aj äm in löve"-bilder. får se om jag lyckas..
ytterst tveksamt, han är rädd för blixten och så "fastnar han inte på bild" som han så vackert säger. TÖNT.
heheheh, närå :*

nu är jag iallafall påväg heeeeem, med Jay Smith på högsta volym i lurarna.
(eller ja, så högt som det går utan att det låter som ett helvete, skithörlurar....)

kanske skriver mer ikväll om jag får internet att fungera, annars får ni klara er till imorgon biatches. (haha)
har bara engelska imorgon, och vi ska läsa nån bok + goosta om datorerna (stavning på den?) så det blir slappt.
kanske hinner med halv elva bussen om jag har tur. vore sköntsköntskönt. skulle vara skönt att bajsa oxå.....
nog nu, hejdååååååå!

(nästa station, sundsvalls västra. sundsvalls västra.)

Kommentarer
Postat av: Hny.

Hej :) Fin blogg.

Vill du vara med och tävla om att

bli veckans blogg? Kommentera inlägget

som heter veckans blogg att du är med.

Så väljer jag en vinnare i slutet av veckan!



Följ mig gärna via bloglovin om du gillar min blogg :)

2011-01-27 @ 14:42:30
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: annie

sv; hahaha, det är alltid värt ett försök! :D

2011-01-27 @ 17:26:07
URL: http://anystroom.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Alldeles, alldeles... underbar! :D



Diggar din blogg starkt!

(ignorera det otroligt ocoola sättet jag valde att uttrycka mig på!)

2011-01-27 @ 19:28:01
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0