sundsvall, eehhe

idag var jag i stan hos frisören, efter att ha suttit på en ersättningsbuss,
eftersom tåghelvetena inte går som dom ska.
någon som blir förvånad? nä jag trodde väl inte det.
tur man har en som underbar frisör som kunde klämma in mej endå! (y)
efter fem timmar på Perssons, så traskade jag ut med blondt hår och lugg.
DEN NI!
känns bra.
 
jag gick in en sväng på PALT och kikade, fick med mej en tröja till älskling!
nu äre bara till att hoppas på att han kan ha den :o det är ju lite knepigt det där ibland.
sen gick jag på cubus och köpte den rosa mjukisdressen,
+ en till myströja som matchar mina blå mjukisbyxor (y)
det blev även hårinpackning och hårspray, så jag är nöjd :)
har inte lagt in nå bilder på datorn än, men ja kan mobilblogga in nån bild på håret.
antar att det är väldigt spännande för alla att se hur det blev ;) eller?.....

aja, nu har jag nudlar i magen och huvudvärk så efter lite tandborstning och hudkrämsinsmetning,
+ det obligatoriska godnattsmset till baby så blir det sängen!
hoppas på att få sova lite mer inatt än jag gjorde igår...
om jag inte lägger in nån bild ikväll så kommer den imorgon, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0