bajskorv?

JAG SUUUUUGER PÅ ATT BLOGGA NÄR DET ÄR LOV!
anledningen: jag har världens segaste internet i hallsta. + att det inte går att fixa internet på skoldatorn.
så när skolan börjar igen så kommer bloggningen igång med :)
nu sitter jag på min gamla bärbara iallafall, känner på mej att den dör snart.. föralltid.
så jag passar på att slänga upp några bilder nurååå, från nyår.






haha, jag har världens bästa och mysigaste pojkvän:)
imorgon ska jag till sundsvall och besöka frisören, ska bli skönt att slippa se flintis ut!
efter det tror jag att det blir till att köpa den rosa mysdressen jag såg sist jag var i stan.
kanske kikar om ja hittar nå mer oxå när ja endå är där :) chailatte ska jag iallafall köpa!

nä nu ska jag blåsa håret och krypa ner i sängen, tidig morgon imrn.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0