bra dag trots alla människor som försöker göra livet surt för en :)

sitter i sängen hemma nu med paula och pratar om allt möjligt.
hon trodde inte att jag kunde laga mat så jag motbevisade henne förut och bjöd på middag!
sen plockade vi jordgubbar och doppade dom i smält mörk choklad. sååå gooottt!
tog in en gurka från växhuset oxå som vi har knaprat på till vi blev alldeles för mätta.
.
har städat rummet, rensat garderoben och bäddat rent i sängen oxå.
städkicken fortsatte så jag flidde undan i köket och torkade rent överallt där med!
imorgon blir det nog till att städa toaletten och dammsuga köket och så!
.
ska hoppa in i duschen nu och sen kommer magnus hit för jag ska bränna en skiva till honom.
måste hitta en hammare oxå kom jag på, inte så lätt att sätta upp tavlor med en sten haha.
aja, duschen var det. skriver väl sen kanske! puss alla vänner och ovänner haha.

.


ikväll blir det denna:
har läst boken så jag hoppas filmen oxå är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0