breathe in, breathe out

nä, nu orkar jag snart inte vara vaken längre.
har legat och kollat på film ett bra tag nu, och så har jag jävlats med massa oxå.
skulle ladda ner EN låt, och just DEN låten finns inte?! så jävla typiskt.
aja, det fixar sej nog imorgon, sen har jag inte fått igång självutlösaren heller.
måste hitta min kartong som kameran låg i och läsa lite bruksanvisningar kanske?
men det är så jävla tråkigt och jobbigt att man aldrig gört.
kanske ska leja mamma? ha..
.
.
imorgon kanske vi åker till sundsvall igen, om tvkillen ringer.
så då ska jag in på PALT och köpa två linnen, och på H&M för att köpa fler shorts.
älskar dom gråa jag köpte, så jäkla sköna! måste ha dom i fler färger. ihihi!
nej, nu ska jag gå och borsta tänderna, kissa och så vidare innan jag kryper ner i min älskade säng.
vi hörs imorgon när jag vaknar, som vanligt, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0