candy

hello readers! kom precis ut ur duschen.
idag har jag bara legat i hängmattan, ätit glass & jordgubbar och läst.
vi grillade förut, och emma kom hit, fast hon kollade bara på för hon hade ätit redan.
aja, åkte till ånge sen och köpte godis, träffade oskar och jesper på gluggen så vi blev kvar där ett tag.
sen ringde pappa så vi drog till honom en stund och pratade lite om allt och inget.
efter det for vi till vojen och kände om vattnet var kallt, och det var det inte! haha.
intressant inlägg känner jag. ska blåsa håret och sen slå igång en film och äta lite godis innan det blir nana.
.
.
imorgon är min första dag på en vecka som ensam hemma-tjej. känns bra.
får se hur många blommor jag har lyckats ta död på innan mami och ulf kommer hem igen....
nej, godispåsen lockar nu, vi hörs kanske sen om jag inte somnar på en gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0