dör av tristess

idag var det så lite att göra på jobbet så jag höll på att somna i soffan flera gånger.
jag fick verkligen tvinga mej själv att hålla ögonen öppna. ikväll får det inte bli så sent.
inte så lätt att sova när man ligger och pratar i telefon hela nätterna.
jag spöade iallafall skiten ur fia med knuff-tanten idag, YEEY ME.
-
nu sitter jag ute på verandan med både min och mammas dator och bränner skivor på båda.
det tar tusen år innan det är klart, men det är ingen idé att dra ut på det längre..
hoppas mami köper kesella när hon åker hem så jag kan göra smoothie.
läju ska äta nåt sen och efter det åka till ånge, ovanligt va?;)
-
kolla, trött:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0