gladare än på länge trots allt skit.

kom hem från jobbet för en stund sen!
det var faktiskt helt okej, flera av gamlingarna vad asgulliga!
spelade fia med knuff och jag vann inte en enda gång.......
haha, men vi skulle spela igen imorgon så jag får väl ta revange då! ;)
det ända dåligt med det här jobbet är dom otroligt asfula arbetskläderna, HAHA JAG DÖR.
men vafan, vem ska spana på en när man är där liksom? ;)
.
nu ska jag fixa en smoothie av vanilj kesella, kiwi och banan.. hm.. hoppas det blir skapligt gott iallafall!
sen kommer paula hit och jag känner på mej att det kommer bli förhör ;)
hihi, sen drar vi till ånge och tränar! ska bli SÅ sköntttt!! ben och rumpa blir det idag som det lät, perfa.
efter DET åker jag hem och duschar och äter, och sen upp till ånge igen på hemligt uppdrag, haha! :)
såhär biff ska jag bli!
smoothie var det, vi hörs sen! puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0