hoppas på ett bättre avslut på den här dagen.

inatt vaknade jag först klockan halv tre, för att kattjäveln hoppade på mej och jamade som aldrig förr.
så det var bara att kliva upp och släppa ut henne, cpjävel. ibland hatar jag henne verkligen..
sen, när jag efter en evighet lyckades somna om igen, så är det självklart en fluga som ska parkera i mitt ansikte.
HUNDRA GÅNGER! åååh, damp. så det var bara att kliva upp igen och försöka få ut fanskapet.
SEN, när klockan började närma sej fem, somnade jag om igen.
nu kan man tro att jag fick sova till klockan ringde, men NÄÄÄÄÄERU!
för då kom herkan hit med sin hummer och ställde sej utanför. sen startade han ulfs motorcykel,
som inte är tyst, utanför mitt fönster, så jag blev klarvaken.. (en och en halv timme tills klockan ska ringa).
hann sova en halvtimme, sen ringde klockan så jag var tvungen att kliva upp ändå.
har inte varit jättepigg på jobbet om man säger så, haha.
.
nu är jag iallfall hemma, och tänkte lägga mej och sola, men då blev det såklart mulet.
måste säkert ta in tvätten snart oxå för det läju ska börja regna bara för att jag vill ha finväder.
det går inge bra för mej idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0