i love life

har jobbat idag, och det var rätt lugnt bland tanterna. skönt.
tog cykeln till jobbet imorse, men jag gav upp rätt fort eftersom det inte var nån luft i bakdäcket.
-

nu sitter jag på altan, pratar med magnus och äter sallad. ska snart gå och duscha och börja fixa mej inför ikväll!
tåget går från station 17.48 så jag är i sundsvall vid 19.00 & då blir det raka vägen till michaela för att fixa oss lite.
kommer bli en grymt bra kväll, i can feel it! haha. karuseller, popcorn, HÅKAN, människor och vimmel!
måste leta nåt att ha på mej oxå, men jag tror jag vet på ett ungefär vad jag ska ha. iallafall vilka skor! hah.
-
kolla vilka sötnosar som mötte mej när jag kom hem då:
mina älsklingskissemissar. fattas dock en på bilderna, baggis. han är väl ute eller nåt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0