inga bilder

trött tjej idag.
åkte till ånge igår som jag sa, efter massa strul med skjuts! haha.
först skulle sofie fixa skjuts men så sket det sej så jag åkte med robin tillslut!
skulle möta sofie först men det var tydligen tråkigt där dom var så jag åkte till magnus på en gång
istället för senare på natten som det var tänkt! tur det för jag var rätt trött redan innan jag åkte.
verkade som att han var det med, haha :)

.
vaknade vid tio imorse och märkte att jag hade somnat med sminket på.
usch, hatar att göra det. aja.
sen klev vi upp efter nån timme och gick och åt på knuten.
var sugen på pizza men efter några bitar blev det äckligt, som vanligt. haha, hatar att äta pizza egentligen.
sen gick vi hem igen och halvsov tills tim slutade jobbet.
.
nu är jag hemma iallafall och har vattnat växthuset.
tim får agera kock idag för varken jag eller nathalie orkar. hehhee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0