love it

hade skrivit ett långt inlägg och så la internet av. love it in the woods.
aja, sa bara att jag börja bli trött och att jag hade ont i magen osv.
ska gå och borsta tänderna nu, blåsa håret, släcka akvariet, kissa osv innan jag lägger mej och kollar på film.
kom nyss på att jag har fönstret öppet på rummet oxå så det läju va rätt kallt där nu. DÖ.
.
paula kommer nog hit en sväng imorgon, TREVLANS. den jäveln har varit i dalarna eller nåt en vecka.
snacka om elakt att dissa mej för sin pojkvän?! hon ska få smisk när hon kommer hit, lovar.
.
gjorde cocoshårinpackning förut & cocosansiktsmask så nu luktar håret såååå gott!
måste köpa shampot och balsamet som luktar cocos oxå, finns ingen bättre doft.
nej nu ska jag gå in och göra mej klar för sängen.
jobb imorgon, sen ånge en sväng skulle jag tro!
ni får sova så gott så hörs vi, nattiii!
.

Kommentarer
Postat av: petra

ååh är cocosgrejset köpt på thebodyshop elleeeerrr? :D

2011-07-18 @ 22:53:04
URL: http://petramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0