ösregn = inte okej

aaa tja.
klev upp i bra tid imorse så jag hann äta frukost & mata fiskarna innan jag gick på jobbet.
när jag kom dit så var jag dyngsur eftersom det ösregnade, mysigt.
aja, det var ganska lugnt idag iallafall, spelade fia, pratade lite osv.
.
nu är jag hemma & har vattnat växthuset, plockat ur diskmaskinen & gett katterna mat.
ska väl ta och göra nån mat till mej själv oxå, huunggrig!

släppte in en blöt katt nyss oxå, kolla:
.
ska duscha en snabbis nu och sen kommer mormor och morfar och hämtar mej.
blev bjuden på lunch där oxå, tack!
sen kanske jag drar till magnus en sväng och gosar med wille lite.
får se hur länge jag blir hos gamlingarna haha ;)
.
hann inte duscha, nu kom dom hit, BYYEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0