roadtrip

börjar med att säga att det här inlägget blir mitt tusende på den här bloggen!
vaknade av att mamma kom in och frågade om jag skulle med till skogen haha.
orkade inte, så jag sov vidare. sen väckte hon mej igen och frågade om jag skulle med till gällö.
då nappade jag och klev upp, fikade lite och drog iväg!
dom skulle dit och köpa nå stenplattor till våran nya uteplats.
jag åkte bara med för att åka bil & lyssna på musik.
är som en hund, älskar att åka bil. skulle kunna göra det dygnet runt!
.
nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar.
ikväll kanske det blir film med sofie, nils och niclas om jag fattade det rätt.
annars vettefan vad som händer. sämst att sitta hemma iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0