seg söndag

idag har det varit en sån där dag då jag inte har gjort nånting vettigt alls.
solen gick ju såklart i moln när jag tänkte gå ut, så det blev inte någon solning idag heller..
istället har jag legat på verandan och kollat på desperate housewives & ätit hela dagen.
haha, känner mej som en flodhäst just nu, så imorgon SKA jag ut och gå en sväng iallafall.
emma kom hit och hämtade sin moppe förut så vi satt och pratade en sväng innan hon for till ånge igen.
vi plockade in två gurkor från växthuset och så hittade vi lite jorgubbar som var färdiga!
.
nu har jag iallafall fått i mej middag, fiskpinnar och mos fick det bli.
orkade inte göra nåt mer avancerat idag, haha.
ska springa och vattna & stänga växthuset nu, sen diska lite innan det blir en snabbdusch.
har några avsnitt kvar på DH, så datorn får följa med till sängen.
är ganska trött så jag lär endå inte orka kolla klart på alla :)
.
imorgon blir det jobb, sen träffa mormor och morfar lite.
måste kolla runt efter ett kuvert, modell större, så jag kan skicka michaelas linne till sundsvall.
känns dumt att ta tåget för att lämna det då det kostar tvåhundra tur och retur,
så kuvert blir bättre this time även fast jag inte skulle ha något emot att träffa henne :)

.

vi hörs imorgon, för nu måste jag göra några sysslor som sagt. godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0