sundsvall, sen vidare mot jämtland

nu är jag inne igen, några nyanser brunare faktiskt!
skönt att man har så lätt att bli brun trots att jag är blondin.
.
jag har iallafall bestämt mej för att åka på yran nu!
drar till brunflo ikväll med pappa och sover där, sen kör vi hårt på yran fredag och lördag!
ska bli så sjukt kul att träffa alla härliga människor där igen,haha!
ska även bli skönt att komma iväg lite, är så otroligt less på allt skitsnack i denna håla nu så jag kräks.
falska människor överallt, blääää.
.
nej nu måste jag blåsa mitt nyduschade hår och få på mej nå kläder så vi kan åka nångång!
tror jag blir ett par converse rikare och några hundra fattigare idag, eftersom mami slängde mina gamla......
men hon är förlåten om hon hjälper mej betala dom nya, skämt och sido ;)
.



Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Vilka ska du dit med?

2011-07-28 @ 17:14:25
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0