bilder från lördagen på yran!

lördag:
.
körde på grått linne och svarta shorts!
.
vi åkte buss till torvalla, och när vi klev ur örjade det ösregna!
var lessenhest ett tag för jag ville inte bli blöt.
men sen liftade vi med en snäll tant till carro och robin, där vi hade vårt vin.
.
träffade min älskade lilla kisse, som jag klippte av navelsträngen när han var bebis.
han bor hos carro nu, skönt att se att han har det bra, min lilla skorpan!
.
åt chips, världens godaste, mmmmmmm!
.
gick förbi ångefolket när vi var påväg till "fläskfortet" så jag stannade med dom och var där hela kvällen istället!
vi skålar för våra vänner och dom som vi känner och dom som vi inte känner dom skiter vi i! SKÅÅÅL.

.


tim med snygghatten och lars.
.
jag och sofie!
.
.
jag och magda!
.
jossan!
.
snyggsofie!
.
tim!
.
det började bli dags för HÅKAAAN, så vi rörde oss mot chenen där han spelade! lycka!
har inte så många bra bilder därifrån, filmade mest (lägger upp sen),
men här är två iallafall, suddiga som fan!
.
.
.
ååh, han var så jävla braa! mycket bättre än på gatufesten, man vill liksom bara ha MER MER MER!!
jag och magda sjöng (skrek) hans låtar hela vägen till campinen, folk måste ha trott att vi var störd!
.
chirre!
det var typ dom bilderna jag hade från yran,
glömde helt bort att jag hade med mej kameran så jag fotade bara med mobilen, fuck..
hade så jävla kul dom här dagarna iallafall, även fast man är lite sliten nu..
längtar redan till nästa år, är sååå glad att jag åkte, ångrar inte en sekund av det!
.
pappa plåstrade om mina fötter när jag kom hem, det gjorde så jävla ont att jag grät skitlänge, haha.
vilken pussy jag är, men vafan, allt skinn på hälarna är typ... borta. och mellan tårna är det köttsår.
SKÖNT. det gör ondare än det ser ut, promise. kan knappt gå.
det är värre på andra foten, inte värt att visa för det varar så mycket, MUMS.

Kommentarer
Postat av: magda

gryymt roligt! ;*

2011-08-01 @ 00:48:22
URL: http://magdazeneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0