cp blogg.se gör inga mellanrum i texten, därför det är opassande bilder.

hellooo kära läsare!
förlåt för VÄRDELÖS uppdatering, men jag har inte riktigt haft lust att sitta vid datorn.
igår jobbade jag arslet av mej iallafall, dammtorkade, dammsög och skurade på tre rum + det vanliga sysslorna.
men det är rätt skönt att få göra nånting istället för att bara sitta stilla hela dagarna.
.
drog till ånge efter jobbet, mötte upp oskar, hämtade en gatufestbiljett från denise på tåget,
och sen drog jag och magnus och badade. först i spegeldammarna i ånge men han bangade, fegisen!
så vi fick åka till vojen istället. gick ju bra det med iochförsig. haha.
efter det åkte vi hem till honom och badade william litegrann, sötnosen!
mamma hämtade mej när hon kom hem från sundsvall, en aning senare än vad hon sa till mej....
inte för att jag blev ledsen av att vara kvar längre, menmen!
så när jag skulle kliva upp imorse var jag en zombie, har nog aldrig varit tröttare.
släpade iväg mej själv till jobbet & pratade lite med tanterna as usuall. spelade lite fia osv!
är så glad att det är fredag imorgon, är så less på att jobba nu, haha!
plus att jag ska se håkan hellström med finaste michaela, åka karuseller och äta godisremmar & popcorn,
sen lånar jag en sovplats hemma hos henne så jag inte behöver ta femtåget till ånge. TACK!
.
idag har jag som sagt jobbat, och efter det så åkte jag till fränsta för att gå på nån kurs på körskolan.
men när vi kom dit så var det tydligen ingen kurs, så vi drog till herkan och fikade i solen en sväng.
när jag kom hem somnade jag på altanen och när jag vaknade bytte jag om till träningskläder och drog till ånge.
paula har tusen gånger bättre kondis än mej så medans hon sprang tränade jag benen lite.
sen körde i armar och mage, så jag kommer nog inte ta mej ur sängen imorgon, haha, vääärt!





när vi hade tränat satte vi oss ute vid konsum och snackade om allt och inget som bara vi kan göra
tills mamma kom och hämtade mej. så åkte vi hem, jag åt sallad, packade lite grejer och sen åkte jag till ånge.
IGEN. haha. mötte upp magnus och nicklas och så drog vi och badade (fast dom var badkrukor) hehe hehee.
har med andra ord haft fullt upp idag kan man säga. nu är jag iallafall hemma, har slängt in lite tvätt i tvättmaskinen som jag ska hänga när jag vaknar imorgon, duschat och nu ska jag gå och fika nåt.
ingen kommer nog orka läsa ända hit men jag säger godnatt till er som gör det! GODNATT! :)



.




som jag skrev i rubriken vill inte blogg.se visa att jag gör mellanrum i texten.
allting blir som i en klump och det orkar nog ingen läsa. så jag lägger in lite opassande gamla bilder.
bara för att fylla ut med nånting liksom. heheh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kan bero på om du har google chrome att de blir ihopsatt mellan raderna :]

2011-07-08 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0