gatufesten tvåtusenelva

hej mina vänner! sitter hos magnus nu och passar wille medans han är nere och fixar med grillen eller nåt.
igår var jag i sundsvall med michaela, sen träffade vi sharlee och julia oxå! nirrebirre.
först gick vi bara runt oh checkade in folket osv, sen kollade vi på oskar linnros, fast han sög :s
innan jag åkte
felicia på tåget, hon hade förvandlats till babben sen sist jag såg henne, sexigt.
jag och michaela när vi väntade på linnros.
oskar linnros. han är bara värd en bild så värdelös som han var..
efter vi hade kollat på honom så sprang vi upp för att ställa oss på nån bra plats innan håkan började spela.
vi ställde oss längst fram och blev trängda jävlar anamma. gick knappt att andas, men lätt värt det var det!
julia och sharlee (hata mej inte för bilden tack, hiihi) sharlee var mest taggad av alla i publiken kan jag lova!
michaela och jag.
halva michaela, jag och julia! ser ut som en slickad katt, men det var det värt.
HÅKAN!! inte världens bästa kvalité på bilderna eftersom jag bara hade med mej iphonen att fota med.
ja, det var typ dom bilderna som blev bra!
efter håkan mötte jag upp felicia och annie, och vi drog och åkte karusell!
sen strosade vi mest bara omkring tills det blev dags att åka hem.
hämtade mina grejer hos michaela och åkte till ånge för att sova hos mange.
idag har vi mest degat, men sen åkte vi och badade med nicklas.
nu ska vi grilla & efter det ska jag duscha och sen blir det väl film kanske.
vi höres senare!

Kommentarer
Postat av: sharlee

Jag snor bilden på jullan o mig:DDDDDDDDD Älska!!

2011-07-10 @ 14:06:31
URL: http://sesp.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Oscar Linnros är så grym!

2011-07-10 @ 21:11:39
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0