velemelie

sitter i sängen och funderar på om jag ska på yran eller inte.
är så jävla velig, känns som att det är för dyrt på nåt sätt.
men samtidigt vore det askul att åka dit och träffa alla människor man inte har sätt på länge.
och så är det bra för att pappa bor i brunflo, så om det skulle bli tråkigt (vilket jag inte tror)
så kan man ju alltid ta bussen dit och sova där. ska sova på saken så får vi se imorgon!
.
imorgon ska vi till sundsvall iallafall, ska nog inte handla så mycket, bara nå shorts och trosor.
nathalie och elias ska med oxå så det blir ju kul att ha någon att gå med! :)
nej nu ska jag slå igång en film och försöka sova. är så sjukt trött :s
vi hörs när jag vaknar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0