zombieee

förut kom carina & henke hit med nellie och melvin så det har varit fullt upp ett tag nu!
vi har hoppat studsmatta, ätit smultron, letat jordgubbar och fikat kladdkaka, grädde & glass!
fick en liten paus då jag satte igång en film som dom kunde kolla på medans jag ringde mange iallafall.
har nyss tagit en lång dusch, peelade hela kroppen, rakade benen och gjorde djuprengörande ansiktsmask.
det var väldigt länge sen jag tog hand om mej själv sådär, så det var skönt.

-


emma kom hit en sväng förut oxå, så vi satt och pratade om allt och inget en stund.
imorgon ska vi träna efter att jag har jobbat klart & efter det kanske det blir bad om vädret är okej!
nu måste jag blåsa håret och gå och lägga mej, var helt död imorse när jag skulle kliva upp.
kom inte ens ihåg att magnus ringde och väckte mej, haha. zombie. haha. vi hörs imorgon! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0