bilder från ikväll

idag har jag bakat en till cheesecake som sötmormor ska få imorgon när hon fyller år!
det blev en med smält choklad och hackade jordgubbar i, och så såklart massa krossad digestive i botten.
den kommer bli så jääävla god att jag kommer måsta springa flera mil för att träna bort den;)
ska dekorera den med daimsmulor och färska jordgubbar imorgon så den blir extra god.
kan skriva receptet om nån vill?

-
sen gjorde vi sallad och åt ute på verandan, sjukt god sommarmat.
sen blev alla tråkiga och gick och la sej.
jag var inte ett dugg trött så jag stack ut med kameran och stativet.
dessa bilder blev rätt bra:
vad tycker ni?
skit i att dom är suddiga, men det är inte så lätt att ställa in skärpan rätt.
trycker på knappen, kameran räknar ner. har tio sekunder på mej att springa och fixa en pose!
sen springa tillbaka för att se hur bilden blev osv osv.. haha!
måste verkligen köpa en fjärrutlösare. NU.
-
aja, måste försöka sova nu så man inte kommer till mormor och morfar med påsar under ögonen imorgon.
godnatt nattugglor!

Kommentarer
Postat av: Malin

Meen.. va har du varit ute på i natt?! Jättefina bilder ju! Kul!

Och jag längtar tills vi ska fika senare ;)

Gomorron!

2011-07-01 @ 08:15:35
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0