barndomsminnen och asgarv



hahaha, dör lite när jag ser den här videon! får värsta minnena sen jag var liten.
kollade alltid på katjakaj och bentebent då. så jävla bra!
den här videon är verkligen precis min humor. älskar han som berättar oxå!
så jävla bra.

nu ska jag lägga mej och kolla på film tills jag somnar.
är ganska ledsen för att det var sista solsidan ikväll.
men ska köpa boxen sen så man kan kolla på det hur mycket man vill!

smartlärarna har inte skrivit på fronter vad vi ska göra på idrotten, och om det inte står när jag vaknar,
så tänker jag inte ens åka ner till stan. jag menar, dom måste ju skriva vart vi ska vara osv..
idioter. aja. ska blåsa håret nu, borsta tänderna och kissa. sen blir det SÄNGEN <3


Kommentarer
Postat av: EmiliaHenriksson

Men Emelie, du får inte lägga ut sånt dära på kvällen. JAG DÖR!!! HAHA

2011-03-20 @ 23:08:59
URL: http://dublirberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0