beräknad tid kvar: hundra år.

shoo bitches! sitter i freddes soffa nu och väntar på att ett bildredigeringsprogram ska installeras klart!
ska fixa med lite bilder så jag kan lägga upp några och visa hur det blev förut :)
har raderat en hel del bilder, men har kvar många oxå! vissa blev riktigt fina faktiskt.
så det kommer alltså lite bilder i nästa inlägg! bra va?
känner att det börjar bli lite klent med bilder numera, och personligen så hatar jag att läsa bloggar utan bilder.
så jag ska bli bättre på att fota osv, för min egen skull och för er kära readers skull ;) HAHAHA.

pappa kom hit för en stund sen oxå, han sitter uppe och dricker kaffe med freddes mamma nu.
ska snart gå upp och joina dom. men vill se så att installationen blir klar först.
beräknad tid kvar: hundra år.


sneakpeak. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0