bilderna från livräddningen


väldigt fin bild från imorse när jag väntade på bussen. (ironi)
där ser ni ju hur det blev med BUS:en oxå? :)
inte så fläckigt och orange som jag trodde. ska dock inte smörja ikväll..


och så bilderna från livräddningen med sanna (vi var dom enda som var lata nog att välja G nivån.
alla andra tog VG. hehehehe. men fick ju sluta tidigt iallafall, alltid skönt att komma hem i tid!






ber om ursäkt för den OTROLIGT dåliga kvalitén på bilderna. men det blir inte bättre med iphonen;)
ska börja ta mej min lilla digitalkamera så bilderna blir LITE bättre iallafall. hur låter det?
fast då ska man ju veta vart den är oxå. och det gör inte jag. HEHEHEHEHEHE...
nä, här kan man ju inte sitta. upp fem imorgon. så godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamsentramsen

Huga.. tycker de där dockorna är lite läskiga ja...

Och va tusan, klart ni ska köra på VG ju!

2011-03-22 @ 06:48:58
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0