byta skola, eller stanna kvar där jag inte trivs?

trött tjej imorse eller? hade tagit på mej tröjan åt fel håll. tur jag märkte det iallafall!
sitter på skolan nu och ska fortsätta med designen till bloggen.

ska även prata med ulrika om vad det är jag måste göra för att få byta linje..
har tänkt på det aslänge och nu tror jag att jag är helt säker.

jag vill inte känna att jag har slösat bort tre år på en linje jag egentligen bara valde
för att jag inte kom in på det jag ville gå. eller jag tackade nej till den...
skitsamma, nu vill jag byta för det är foto jag vill hålla på med. det är det jag brinner för.
hoppas bara att man kan göra nån deal eller så med hvfoto så jag får hoppa in i sharlees klass eller nåt.
jag vill inte gå om ettan liksom, men det känns endå som att jag lätt skulle göra det för att få byta.
jag trivs inte på JB. det är så jävla slappt, ingen bryr sig känns det som och det är inte som jag trodde här.

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Hej gumman!



Jag pratade med min mentor idag, och hon sa att hon tvivlar på om du kunde hoppa in. Eftersom att du har missat så mycket foto men hon tyckte att du absolut skulle vända dig till våran rektor!! Prata med henne alltså. Och jag tycker att om du vill hålla på med foto till hundra procent, så ska du gå på det. Tvivlar man på sin linje så är det inte riktigt rätt att gå där... Jag hoppas du gör rätt val och att gå om kan vara en bra möjlighet och inte sådan dum idé om du verkligen vill gå här.<3



Min kompis Felicia ska också gå om! Men som sagt. Prata med våran rektor!!<3

2011-03-23 @ 15:59:24
URL: http://sesp.blogg.se/
Postat av: fridish

NEJ! :( BYT INTE! :( JAG KOMMER SAKNA DIG JU!

Jag som ska komma tillbaka nu i april :(

Varför trivs du inte då? :(

Usch, vad jobbigt om du känner/tror att du slösar bort tre år.

Vet hur det känns ..

Men läser vi inge foto alls?

Blir det inte mer inriktat i tvåan?

Är jag helt ute och cyklar? :(

TALK TO ME BABE!

2011-03-23 @ 21:58:09
URL: http://fridish1.blogg.se7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0